Ca procesator de plăți pe o piață diversificată, esențialul este să vii cu opțiuni de plată la fel de diverse. Pe măsură ce bitcoin-ul câștigă influență, un procesor de plăți mare trebuie să mulțumească pe toată lumea.
Când directorul de plăți pentru comerț online Joe Wysocky de la Heartland studiază un produs sau serviciu pe care să îl adauge la portofoliul companiei, caută trei factori. Să ajute comercianții să îmbunătățească sercuritatea. Să convertească cumpărători și să obțină clienți fideli. Moneda Bitcoin, după spusele lui Wysocki, se aliniază cu aceste principii.
Într-un interviu apărut în CoinDesk, Wysocki a discutat despre strategia din spatele companiei despre noul acord cu BitPay. A explicat de ce ia în considerare pasul către piața monedei digitale. Per Total, Wysocki a descris acordul ca fiind încă o săgeată în tolba de opțiuni de plată.
”I-am apelat pe cei de la BitPay în legătură cu un parteneriat. Atunci când reprezentanții noștri de vânzări discută cu comercianții (…), vrem să avem și opțiunea bitcoin în arsenal”.
Parteneriatul anunțat pe 10 martie, a urmat un acord similar dintre BitPay și Global Payments finalizat în august anul trecut.
Observă și acționează
Wysocki a declarat că Heartland a observat activități în spațiul bitcoin de destul de multă vreme și că unii dintre comercianții lor au raportat faptul că au primit cereri din partea clienților care vroiau o opțiune de plată cu bitcoin.
”Ca rezultat, am simțit în trimestrul al patrulea anul trecut că este logic să adăugăm capacitatea de plată cu bitcoin. În acest fel îi putem direcționa către partenerul Bitpay care poate să lucreze cu ei la integrare” a mai declarat Wysocki. Acesta a spus că abordarea este similară cu felul în care au integrat alte metode de plată alternativă în trecut. Vor folosi o strategie pe care a descris-o cu cuvintele ”mergem întâi de-a bușilea, în picioare și abia apoi alergăm”
”Strategia seamănă cu felul în care ne ocupăm de multe dintre servicii – bazate pe feedback de la piață, vom reuși la un moment dat poată să construim pe mai departe. Cu multe dintre aceste servicii, se pune problema monitorizării și managementului pe măsură ce evoluează” a adăugat.
Altoirea
Pe moment, Wysocki a raportat că Heartland va continua să lucreze cu comercianții să pentru a-i ajuta să înțeleagă bitcoin-ul.
”Încercăm să îi educăm pe comercianții noștri în legătură cu nuanțele bitcoin-ului și parteneriatul cu BitPay. Realist vorbind, acesta este un proces de educare prin care trecem cu multe modalități de plată” a spus acesta.
Wysocki a notat că procesul de educare va dura cel mai probabil mai mult timp.
A dat ca exemplu sistemul PayPal ca metodă de plată care a urmat aceeași traiectorie.
”Tradițional, Paypal presupunea un cont și un procesator de plăți ca Heartland care convertea tranzacțiile direct la PayPal. Asta însemna pentru comercianți că au două puncte finale pe care trebuiau să le împace”
Wysocki a spus că Heartland urmează să introducă o soluție pentru problemă, dar a folosit asta ca să demonstreze că ciclul de dezvoltare este lent dar că va înflori în timp.