Serviciul de brokeraj cripto Tagomi se va alătura Asociației Libra, organizația ce gestionează criptomoneda stabilă propusă de Facebook. În prezent, asociația are 22 de membri, după ce platforma de e-commerce Shopify s-a alăturat săptămâna trecută.
Tagomi a fost fondată în 2018 la New York de Jennifer Campbell, fost asociat la Union Square Ventures. Conform TechCrunch, anunțul oficial va fi realizat săptămâna viitoare.
Membrii asociației trebuie să contribuie cu cel puțin 10 milioane de dolari la rezerva Libra, care este baza criptomonedei stabile. Serviciul de brokeraj Tagomi este evaluat în prezent la la 28 de milioane de dolari, ceea ce înseamnă că angajamentul de 10 milioane de dolari este o sumă importantă pentru o companie înființată în urmă cu doar doi ani.
Printre cei mai importanți clienți ai brokerului se numără Galaxy Digital, Pantera și Electric Capital, printre alții. Conform site-ului Tagomi, angajamentul său este:
„Executarea comenzilor mari de active digitale este foarte dificilă. Tagomi simplifică”.
Tagomi se va alătura Asociației Libra – detine BitLicense
Unul dintre cele mai importante avantaje pe care le oferă Tagomi pentru Asociația Libra este faptul că deține o BitLicense. Aceasta îi permite să deservească rezidenții din New York și este destul de dificil de obținut pentru companiile cripto.
Proiectul Libra a fost supus presiunilor exercitate de autoritățile de reglementare din întreaga lume încă de când a fost anunțat de Facebook, în iunie 2019. Această atitudine a provocat o serie de membri importanți precum Mastercard, Visa și Stripe să se retragă din proiect.
Luna trecută, VoDafone a anunțat de asemenea că va renunța la Libra pentru a se concentra pe propriul sistem de transfer de bani numit M-Pesa.
La începutul acestei lunii februarie, vicepreședintele executiv al Comisiei Europene, Valdis Dombrovskis, a declarat că proiectul Libra „nu a prezentat suficiente detalii”. El a susținut că UE intenționează să se asigure că această criptomonedă va respecta legile și reglementările relevante odată ce se lansează.