Echipa Brave a publicat unele detalii cu privire la planurile pentru platforma de publicitate numită „Themis”. Aceasta este un protocol descentralizat și privat prin design care are ca scop îmbunătățirea actualului ecosistem Brave. Potrivit prezentării:
”Themis va oferi utilizatorilor anonimatul, este descentralizat, necesită încredere zero și este ușor de auditat”.
Sistemul de recompense Brave Rewards va fi imbunatatit
Planurile abordează problemele actuale din sistemul de recompense Brave Rewards. Versiunea actuală se bazează pe o entitate centralizată care gestionează protocolul de bază.
Soluția ”Themis” este un blockchain Proof-of-Authority unde logica protocolului și plățile sunt orchestrate prin contracte inteligente. Themis utilizează așa numiții „facilitatori de campanie (CF)”, entități similare cu nodurile din rețelele tradiționale. Aceștia negociază politici, implementează contracte inteligente, gestionează plățile în lanț și sunt recompensați cu comisioanele de procesare plătite de agențiile de publicitate.
Testeaza BRAVE, castiga BAT si sustine revista noastra!
Protocolul este conceput pentru a sprijini mai multe CF-uri care derulează mai multe campanii în același sidechain, asigurând ”descentralizarea progresivă”. Brave își imaginează un sistem în care „CF-urile independente se pot alătura rețelei după ce sunt examinate de consorțiul PoA”.
Pentru moment, Themis este încă în stadiul de cercetare, urmând ca echipa să publice un plan de acțiune în viitorul apropiat.