Gigantul chinez de e-commerce Alibaba a anunțat că a ajuns la o înțelegere cu fundația ABBC Foundation cu privire la AlibabaCoin. Cele două părți au fost implicate într-un proces prelungit în curțile din New York.
Proiectul cripto american ABBC Foundation a lansat tokenul AlibabaCoin în martie 2018 în 81 de țări. ICO-ul a reușit să acumuleze 3.5 milioane de dolari, iar tokenul are în prezent un market cap de 178.5 milioane de dolari.
Proces cu privire la numele criptomonedei
În centrul reclamației, compania Alibaba a lui Jack Ma a susținut că folosirea numelui ar duce la confuzie, în special în rândul investitorilor din SUA.
Între timp, ABBC Foundation a susținut că numele criptomonedei a fost inspirat de de personajul fictiv Ali Baba din „1001 de nopți”.
Anul trecut, un judecător a stabilit că orice deteriorare a mărcii Alibaba provocată de ICO ar avea loc în China, unde se află Alibaba Group, și nu în New York.
Fundația ABBC a susținut că, din cauza interdicției din China cu privire la ICO-urilor, nu este cazul de interpretare greșită. De atunci a avut loc o serie de răsturnări ale hotărârilor judecătorești.
Până la urmă, cele două părți au ajuns la o înțelegere ale cărei detalii nu au fost făcute publice.
Fundația a emis următoarea declarație:
„Alibaba Group Holdings Ltd. (Alibaba) și ABBC Blockchain IT Solutions LLC (ABBC) au anunțat astăzi că au ajuns la o soluționare la nivel mondial a revendicărilor care implică utilizarea numelui ALIBABACOIN, ABBC fiind de acord să nu utilizeze mărcile comerciale care includ termenul ALIBABA în întreaga lume. ABBC regretă orice confuzie publică care ar putea apărea din cauza utilizării anterioare a denumirii ALIBABACOIN. „
Tokenul ABBC a scăzut în valoare după anunț
Tokenul ABBC a scăzut cu 10% după anunțul că nu va mai folosi numele Alibaba pentru a se promova. Cu toate acestea, prețul său este încă în creștere în ultima lună. Prețul acțiunilor Alibaba Group Holdings (BABA), pe de altă parte, a crescut pe bursa NYSE.
Între timp, Fundația ABBC trebuie să își actualizeze conținutul de marketing, iar site-ul oficial este în prezent inaccesibil.