Candidatul prezidențial Michael Bloomberg a propus crearea unui cadru de reglementare pentru criptomonede într-un nou plan de reglementare financiară.

Biroul de campanie al lui Bloomberg a publicat marți un plan de reformă financiară. Acesta prezinta măsuri mai mari de protecție a consumatorilor și un sistem financiar mai puternic. Concret, propunerea sugerează necesitatea instituțiilor financiare pentru a monitoriza expunerea la risc, înregistrarea tuturor tranzacțiilor financiare într-o bază de date centralizată. Consolidarea Biroului pentru protecția financiară a consumatorilor și o serie de alte recomandări. Propunerea recomandă, de asemenea, crearea unui sandbox de reglementare pentru startup-uri și „furnizarea unui cadru de reglementare clar pentru criptomonede”.

Tranzactioneaza criptomonede folsind vTrader!

„Criptomonedele au devenit o clasă de active în valoare de sute de miliarde de dolari, dar supravegherea reglementării rămâne fragmentată și nedezvoltată. Pentru toată promisiunea ofertelor de blockchain, bitcoin și monede inițiale, există și o mulțime de exagerari, fraude și activități infracționale”,

se menționează în planul financiar.

Candidatul prezidențial Michael Bloomberg propune legislatie si protectie pentru utilizatorii de criptomonede

Bloomberg recomandă clarificarea responsabilităților autorităților de reglementare pentru supravegherea spațiului cripto. De asemenea, propune crearea unui cadru care să clarifice momentul în care tokenurile sunt securities și „protejarea consumatorilor împotriva fraudei legate de criptomonedă”.

De asemenea, susține clarificarea regimului fiscal și definirea cerințelor pentru instituțiile financiare din spațiu.

Subiectul criptomonedelor a început să fie abordat de candidații la președinția SUA, printre care s-au numărat Eric Swalwell și Andrew Yang. Amândoi s-au retras însă din cursă pe parcurs.

Bloomberg, fostul primar al orașului New York și fondatorul Bloomberg LP (compania din spatele revistei de știri Bloomberg), a intrat în cursa prezidențială în noiembrie 2019.

În ciuda intrării sale târzii în cursă, Bloomberg a investit sute de milioane de dolari în campanii publicitare. În prezent, el a obținut aproximativ 16% dintre voturile democraților, suficient pentru a ocupa locul doi pe scena națională.

CryptoZZ