Piața cripto își menține nivelul scăzut
Știrea că Facebook și-a revizuit politica cu privire la reclamele asociate criptomonedelor nu a avut un efect semnificativ asupra prețurilor de pe piață – Bitcoin și-a menținut valoarea peste nivelul de 6000$, însă analiștii avertizează că este posibil ca trendul descendent să se mențină deoarece piața necesită infuzii poaspete de capital.
Optimiștii semnalează însă că dominanța Bitcoin pe piața cripto a crescut la 42.75%, ceea ce de obicei semnalează că investitorii se orientează spre cea mai populară criptomonedă.
Compania japoneza LINE lansează un exchange cripto
Compania specializată în mesagerie LINE, înregistrată în Japonia, a anunțat că va lansa un exchange de criptomonede disponibil în toată lumea, cu excepția SUA și Japonia.
Platforma se va numi BITBOX și va suporta 30 de criptomonede, însă nu va fi disponibilă în cele două piețe din motive legale – Japonia și SUA au reglementări dure, ceea ce ar genera complicații pentru obținerea de autorizații. Aplicația LINE are în prezent 200 milioane de utilizatori lunari la nivel mondial.
Directorul Coinbase lansează o platformă de caritate
CEO-ul Coinbase, Brian Armstrong, a anunțat că a lansat platforma GiveCrypto.org, ce oferă posibilitatea celor interesați să doneze criptomonede pentru cei care au nevoie de ajutor. Armstrong speră ca inițiativa să reușească să adune 10 milioane de dolari în cripto și până în prezent, valoarea donațiilor a atins 3.5 milioane, inclusiv 1 milion pus la dispoziție de el.
Planul prevede ca GiveCrypto să devină o organizației non profit ce distribuie fonduri direct celor care nevoie de ele, oferind acces la un sistem financiar deschis.
O analiză realizată de compania Diar relevă că rețeaua Lightning are probleme cu transferurile
Rețeaua Lightning dorește să ofere o soluție la scalabilitatea Bitcoin, prin crearea unui protocol de plăți cu valoare mică între utilizatori. Analiza realizată de Diar relevă însă că, deși numărul de noduri a crescut, succesul tranzacțiilor este încă relativ scăzut. Pentru plățile sub 20 de dolari, succesul este de 70%, în timp ce pentru plățile sub 200$ este de mai puțin de 1%.
Problema majoră este instabilitatea canalelor, generată de faptul că majoritatea utilizatorilor nu sunt online tot timpul.
“Lipsa de lichiditate între noduri și prezența online a generat concentrarea capacității rețelei în câeva noduri. 10 noduri mari ale rețelei gestionează în prezent 53% dintre toate tranzacțiile, în timp ce restul de 2500 se ocupă de celelalte 47%.”