Dupa cum am scris in trecut la Goana dupa Bitcoin, Basic Attention Token a fost unul dintre cel mai de succes ICO din istorie. Proiectul a fost creat de Brendan Eich, co-fondatorul Mozilla, și urmărește să schimbe modul în care producătorii își monetizează conținutul. Lansat în 2016, browserul Brave a atins pragul de 10 milioane de descărcări de pe Google Play Store. S-a dublat astfel numărul de utilizatori în doar 4 luni.
Un parteneriat între browserul Brave și rețeaua TAP Network permite convertirea tokenului BAT în recompense de la 250.000 de branduri. Tokenurile pot fi convertite în carduri cadou de la Amazon, Apple, Starbucks și Uber, vouchere de călătorie sau pentru restaurante și alte servicii similare. Ei vor putea, de asemenea, să contribuie la Crucea Roșie, Habitat for Humanity, World Wildlife Fund și sute de alte cauze de caritate prin intermediul rețelei TAP.
TAP Network este o platformă de publicitate digitală bazată pe blockchain ce urmărește să schimbe modul în care funcționează advertising-ul în prezent.
Compania dorește
„să ofere consumatorilor controlul asupra datelor și să-și păstreze confidențialitatea, oferind în același timp recompense reale”.
La rândul său, Brave are ca obiectiv oferirea unei experiențe private de navigare pe internet, eliminând riscul ca utilizatorii să fie urmăriți de serviciile de tracking.
Vizualizarea de reclame pentru recompense
Practic, utilizatorii Brave au posibilitatea de a naviga pe internet printr-un browser ce nu permite reclamele si serviciile de urmarire.
Alternativ, aceștia pot opta să vizualizeze reclame publicate de partenerii TAP Network, fiind recompensați cu Basic Attention Token. În prezent, utilizatorii de desktop ai browserului Brave pot alege să vadă anunțuri de la agenții de publicitate (mulți dintre aceștia din Rețeaua TAP) pentru a câștiga tokenuri BAT.
Tokenurile câștigate pot acum să fie convertite în vouchere, carduri cadou sau servicii oferite de partenerii TAP Network și Brave.
În acest mod, utilizatorii au control asupra datelor lor personale, iar advertiserii au acces direct la publicul țintă. Ambele părți obțin beneficii valoroase prin eliminarea intermediarilor și prin asigurarea securității datelor.
Cand instalezi Brave pentru prima data primesti aproximativ 5$ in BAT pe care ii poti folosi sa recompensezi site-urile cate iti plac. Acestea trebuie sa fie verificate de reteaua Brave.
Daca vrei sa iti adaugi si tu site-ul in reteaua Brave si sa incepi sa primesti recompense, acceseaza linkul si urmeaza indicatiile. dexonline.ro, goanadupabitcoin.ro, iconetwork.io, coindesk.com sunt cateva din multimea de site-uri verificate in retea.
Revoluționarea sistemelor de publicitate
Brendan Eich, CEO al Brave Software, a descris mediul actual de publicitate:
„Atât utilizatorul, cât și agentul de publicitate pierd în peisajul de publicitate digitală de astăzi. Cu reglementări precum GDPR care se aplică în întreaga lume, acest ecosistem pur și simplu nu mai funcționează eficient”.
Lin Dai, co-fondator și CEO al rețelei Tap, a completat:
„Datele consumatorilor sunt folosite în mod abuziv de către companiile mari de internet. TAP Network împuternicește consumatorii să preia direct controlul propriilor date și să fie recompensați de mărcile de top”.
În acest context, noul partneneriat între Brave și TAP Network oferă beneficii pentru ambele proiecte:
„Suntem încântați să adăugăm rețeaua TAP ca partener pentru platforma noastra de reclame care este construită pe principul confidențialității. Împreună putem recompenseaza utilizatorii pentru atenția acordată și în același timp deschidem ușile pentru brandurile care doresc să se conecteze etic cu noi audiențe”,
a declarat Brendan Eich.
La rândul său, Dai a menționat:
„Suntem încântați să colaborăm cu Brave pentru a continua misiunea de a proteja confidențialitatea consumatorilor și a recompensa utilizatorii pentru participarea la ecosistemul publicitar”.
Planuri de expansiune și impact
Brave caută în prezent să colaboreze cu alte rețele publicitare pentru a-și extinde ofertele de recompense. În prezent, se află în discuții cu companii precum BuySellAds, AirSwap, Fluidity și Consensys.
Compania a anunțat că planifică să extindă această facilitate pe platformele mobile până la sfârșitul anului 2019.
Un model de monetizare ce stimulează adopția criptomonedelor
Una dintre cele mai mari provocări cu care se confruntă Bitcoin, Ethereum și alte criptomonede a fost stimularea adopției. Se pare că Brave și Basic Attention Token au reușit să depășească această problemă prin colaborarea cu rețelele de publicitate.
BAT a reușit să își extindă rețeaua cu sute de mii de furnizori, crescând în mod substanțial acoperirea și utilitatea criptomonedei. Resursele folosite de Brave in comparatie cu Chrome sunt cu aproximativ 50% mai mici. Pentru dispozitive mai vechi sau nu foarte performante, acest aspect reprezinta un plus valoare. Un test se poate vedea in imaginea de mai jos, pentru 8 pagini deschise pe ambele browsere.
În prezent, Basic Attention Token are un market cap de aproape 200 milioane de dolari, iar valoarea sa a crescut cu 42% în ultima lună. Prețul tokenului este în prezent de 0.16$ și este listat in prezent pe exchange-urile Binance, Changelly și Bittrex.
Acest articol contine link de referal care ne ajuta sa finantam revista.