Trei branduri majore au anunțat participarea la un proiect pilot blockchain dezvoltat de compania Jicwebs. Nestle, McDonald’s și Virgin Media doresc să monitorizeze și să evalueze eficiența reclamelor digitale cu ajutorul tehnologiei.
Proiectul se va derula pe tot restul anului și va evalua modul în care tehnologia blockchain/DLT poate contribui la rezolvarea problemelor legate de încredere, transparență și ineficiență cu care se confruntă industria reclamelor online.
Transparență și încredere în industria reclamelor
Jicwebs a colaborat cu Fiducia, o companie de tehnologie din Londra, pentru a dezvolta un sistem de monitorizare a reclamelor. Agențiile Zenith, OMD UK si Manning Gottlieb OMD, care se ocupă de promovarea Nestle, McDonald’s și Virgin Media, s-au alăturat proiectului.
Etapele următoare ale studiului vor urmări să optimizeze lanțurile de aprovizionare și eficiența operațională.
Industria de anunțuri online a fost afectată de probleme legate de transparență și încredere . La inceputul acestui an, Marc Pritchard, seful departamentului de marketing Procter & Gamble, a cerut industriei sa creeze un nou ecosistem digital. El a recunoscut ca brandurile sunt dependente de big data și intimidate de algoritmi.
Dacă acest proiect va avea succes, Jicwebs speră ca industria de advertising să îl adopte la scară largă anul viitor.
Kat Howcroft, senior manager la McDonald’s, a declarat:
„Tehnologia blockchain ne oferă ocazia de a vedea o imagine cu adevărat transparentă a investiției noastre în digital advertising și, ulterior, în sistemele de aprovizionare. Suntem dornici să înțelegem impactul potențial pe care tehnologia îl poate avea asupra ROI și eficienței. „