Dacă ești pasionat de jocurile video, atunci probabil că folosești deja platforme de pe care poți să îți cumperi jocuri, cum ar fi Steam, Origin sau doar simplul magazin de aplicații de pe mobil.
Abyss are în plan să ofere o astfel de platformă unde dezvoltatorii de jocuri să își poată marketa produsele către jucători. Nu are în plan să intre în competiție cu Steam sau Uplay, dar vrea să le ofere producătorilor și dezvoltatorilor de jocuri încă o platformă pe care să își vândă produsul.
Se concentrează în special pe una din subspeciile jocurilor, pe popularele MMO-uri (massive multiplayer online), cu „o țintă principală pe programe de referali și motivaționale pentru jucători și dezvoltatori”.
Abyss – Produsul
Proiectele bazate pe blockchain vor să le ofere producătorilor o platformă sigură pe care să își poată promova produsele. Costurile de promovare sunt din ce în ce mai mari și mulți producători nici măcar nu mai reușesc să intre pe piață din această cauză.
Abyss este unul dintre proiectele care încearcă să scadă costurile de promovare printr-o schemă de tip MLM (multilevel marketing). Scopul este să creeze o piață în care utilizatorii sunt motivați să cumpere jocurile, să le promoveze și să primească recompense pentru cumpărătorii noi pe care îi aduc pe piață.
”Apariția tehnologiei blockchain ne-a permis să creăm o platformă de nouă generație. Spre deosebire de Steam, plănuim să punem un accent puternic pe distribuția de browsere F2P și de clienți de jocuri MMO. Într-un portal unic, va fi integrată o platformă de distribuție digitală cu cele mai bune practici pentru rețelele de marketing, sub forma unor sisteme MLM motivaționale, permițând utilizatorilor să joace pentru profit. Bonusurile implică plăți automate către conturi de criptomonedă, un sistem intern de oferte de advertising și multe alte servicii”, explică lucrarea albă. Multe discutii le gasiti pe telegram.
Moneda
ABYSS este moneda utilitară de pe platformă. Gamerii pot să folosească ABYSS pentru a cumpăra jocuri, pentru a primi reduceri (pe cheltuiala platformei) și pentru a cumpăra produse în interiorul jocului. Moneda va putea să fie câștigată în baza unui program de referali pentru jucătorii care promovează anumite jocuri și care trimit invitații altor jucători.
Dezvoltatorii pot să folosească la rândul lor ABYSS pentru a cumpăra publicitate și soluții de marketing pe platformă.
Echipa din spatele proiectului va emite un număr limitat de jetoane (minate central) și va mina anual noi monede, în cuantumul a 10% din volumul curent de monede. „Întregul volum de monede emise este determinat de programele de motivare din interiorul platformei”, scrie în lucrarea albă.
Circulația jetoaneloro în interiorul platformei este cea care crește valoarea lor.
Stadiul de ICO
Vânzarea de monede în ICO începe pe 12 decembrie 2017 și se încheie pe 24 ianuarie 2018. Investițiile minime încep de la 0,1 eth (se acceptă bitcoin și ether).
Investitorii pot să cumpere 2500 de jetoane pentru 1 ether. Se oferă reduceri promoționale pentru cei care investesc devreme (15% pentru prima zi, 10% pentru zilele 2-4, 5% pentru zilele 5-20).
Scopul este să vândă 50% din jetoane în stadiul de ICO. 28% din monede vor rămâne în rezerva platformei, 21% către consultanți și companie și 1% pentru campania de bounty.
Cea mai mare parte din fonduri (40%) va fi investită în promovare și în campaniile de marketing, pentru a atrage dezvoltatori și parteneri strategici. Doar 28% intră în dezvoltarea efectivă a platformei. Multe info pe twitter.
Echipa
În spatele proiectului se află Destiny Games, o companie cu 52 de angajați care dezvoltă, publică și localizează browsere populare și clienți F2P de jocuri MMO.