Un document de 134 de pagini ce conține plângerile înregistrate de utilizatorii celui mai mare exchange din SUA a fost publicat recent de Mashable. Documentul în cauză relevă că o mare parte dintre clineți sunt nemulțumiți de calitatea serviciilor oferite de platformă, datorate în cea mai mare parte faptului că suportul pentru clienți nu face față cererilor.

Cu toate că este în prezent cea mai mare platformă de tip exchange di SUA, Coinbase pare să nu fi reusit să încorporeze valul de clienți din ultimii de doi. De altfel, inclusiv reprezentanții companiei recunosc acest lucru:

”În 2017, piața de criptomonede a înregistrat o creștere rapidă datorită adopției în masă. Una dintre consecințe a fost faptul că cererea pentru serviciile noastre a crescut de 40 de ori, iar volumul de tranzacții a crescut în noiembrie și decembrie cu 295%”.

Coinbase a încercat să țină pasul cu valul de cereri prin creșterea echipei de supot cu 150% și reducerea termenului de răspuns la solicitări la maxim 10 ore de la primirea acestora.

Cu toate acestea, utilizatorii se plâng de calitatea serviciilor si de faptul că au dificultăți în accesarea fondurilor din propriile conturi sau că tranzacțiile sunt întârziate. Cele mai grave acuzații se referă la faptul că unii dintre ei au pierdut mii de dolari din cauza managementului slab al pltfromei.

Una dintre plângeri detaliază situații alarmante:

”Am trimis 17.023$ dintr-un cont Coinbase într-un alt cont Coinbase în data de 21 decembrie 2017. La data de 16.01.2018 fondurile nu fuseseră primite. Am contactat Coinbase de 7 ori între timp și răspunsul a fost, de fiecare dată, că au foarte multe verificări de efectuat și că vor reveni cu un răspuns ulterior. A trecut deja mai mult de o lună și încă nu a fost clarificată situația”.

Se pare că platforma este o victimă a propriului succes, iar măsurile luate până în prezent nu au fost suficiente pentru a oferi servicii de calitate. Cu toate că au anunțat că intenționează să obțină licență pentru a deveni un broker financiar autorizat de SEC, este clar că exchange-ul trebuie să își îmbunătățească calitatea serviciilor cat si timpul de reacție la solicitări și să restructureze procedurile interne.