Un mesaj postat pe Twitter de una dintre cele mai mari companii producătoare de jocuri din America de Nord a stârnit atenția comunității cripto. Mai exact, Electronics Arts (EA) a postat ”Investiți în Crypto” și toată comunitatea a sărit să comenteze. Mesajul a fost repostat de peste 5000 de ori, în ceea ce s-a demonstrat a fi până la urmă o campanie de marketing pentru un nou joc.
invest in Crypto.
— Electronic Arts (@EA) September 19, 2019
Menționarea criptomonedelor de către o companie atât de cunoscută ar fi reprezentat o mare lovitură pentru industria cripto. Din păcate însă, s-a dovedit a fi un mesaj de promovare pentru Apex Legends Sezonul 3: Meltdown! ce va fi lansat în octombrie. Jocul are un nou personaj numit „Crypto”, al cărui nume se referă la criptografia tradițională și nu la whitepaper-ul lui Satoshi.
Electronics Arts celebru pentru FIFA
Studioul EA este faimos pentru jocuri precum FIFA, NHL și Titanfall, iar mesajul respectiv a stârnit speranțe în rândul comunității. Actori importanți de pe crypto-Twitter, precum Binance, OkCoin, Lolli și Bitcoin Magazine au sărit imediat să răspundă la ceea ce părea un mesaj de promovare a criptomonedelor.
Cei mai mulți cripto-entuziaști care au văzut mesajul au crezut că EA se va implica într-un fel sau altul pe piața cripto. Este de înțeles că a fost până la urmă o dezamăgire severă – compania nu are planuri în acest sens. Dar este de apreciat inventivitatea lor când vine vorba de campanii de marketing virale.