Perioada de dinainte de rețelele sociale pare un fel de preistorie a activității moderne pe Internet. Odată cu creșterea acestor rețele sociale, au apărut și o serie de tehnici de publicitate special targetate, din partea unor companii care caută să ajungă direct la utilizatori, în casa lor virtuală.
Este un proiect 100% românesc, dezvoltat de o echipă cu expertiză în inteligența artificială, Big Data și blockchain.
Sether pune ținta pe industria de marketing pe rețelele sociale. „Sether este primul oracol inteligent pentru rețelele sociale. Oracolele de date existente mută datele între orice surse externe și blockchain. Sether mută, monitorizează și analizează datele de pe rețelele sociale pentru blockchain, automatizând integrarea cu rețelele sociale” explică dezvoltatorii pe site.
Produsul
Sether analizează big data pe blockchain pentru a planifica campaniile pe diferite rețele sociale. Afacerile au nevoie de date din partea platformelor sociale ca Facebook, Twitter, Pinterest, Google Plus, LinkedIn pentru a targeta clienții, pentru a măsura loialitatea clienților, pentru a face campaniile de marketing și pentru alte operațiuni prin care se asigură că trimit mesajul direct către clienții interesați de produsele și serviciile lor.
Sether conectează aceste rețele sociale pentru a extrage datele raw. Agreghează informațiile și oferă informații relevate către companii, folosind algoritmi grafici de inteligență artificială.
De exemplu (iar acesta este chiar exemplul pe care utilizatorii îl dau pe site), un utilizator dă 5 mesaje pe Twitter în legătură cu o anumită companie. Folosind contractele smart, utilizatorul poate să primească o reducere de 15% data viitoare când cumpără de la acea companie.
Așadar, Sether le permite firmelor să creeze campanii de loialitate prin contracte ERC-20. Un contract smart va urmări cât de des este menționat numele produselor sau producătorilor pe rețelele sociale și el va permite să ofere utilizatorilor recompense pentru aceste campanii, prin jetoane Sether (SETH).
Sether – The token
Monedele SETH sunt jetoane standard ERC-20, care pot fi folosite pe mai multe portofele și platforme de trading. Jetoanele vor fi folosite ca singura monedă de interacțiune pe platformă.
Este important să spunem că dezvoltatorii intenționează să lanseze această platformă, indiferent dacă reușesc să strângă sau nu bani de pe urma campaniei.
Au explicat de asemenea că se va face o diluție a monedei de câte 7% pe an în următorii 5 ani, „pentru a susține ghidarea în viitor a proiectului”.
Stadiul de ICO
Perioada de ICO nu are un scop strict de a strânge o anumită sumă de bani. Așa cum am explicat mai devreme, echipa va dezvolta produsul îndiferent de rezultatele campaniei de 4 săptămâni în care vor strânge finanțări.
ICO-ul se lansează pe 4 decembrie 2017. Vor emite 100 de milioane de monede, disponibile la momentul începerii prefinanțării. ICO-ul se încheie mai devreme dacă se vând toate monedele.
1 SETH a fost evaluat la 0.003 ether, iar contribuțiile minime sunt de 0,1 ether.
25% dintre monede au fost vândute în stadiul de prefinanțare, 30% se vor vinde în stadiul de ICO iar 35% rămân în rezerva Sether ”pentru motivarea comunității, teste beta și pateneriate strategice”.