T-Mobile reclamata  pentru ca a expus fondurile  unui client.

Utilizarea criptomonezilor necesită o mare responsabilitate personală în ceea ce privește securitatea datelor. Investitorii trebuie să se asigure nu numai că folosesc cele mai bune practici de securitate, dar trebuie, de asemenea, să spere că furnizorii de servicii care au potențialul de a pune în pericol securitatea datelor lor fac deasemenea acest lucru.. Într-o cauză recentă a unui tribunal federal, un client T-Mobile reclama compania pentru ca i-a expus fondurile /datele hackerilor.

Compania T-Mobile, Inc. (NASDAQ: TMUS), cel de-al treilea furnizor de  wireless din Statele Unite, se confruntă cu un proces din partea unui client pentru un presupus furt de criptomonede. Carlos Tapang din statul Washington susține că T-Mobile „a permis în mod necorespunzător infractorilor să-i acceseze contul de mobil pe 7 noiembrie 2017”

Potrivit procesului, măsurile de securitate precare ale companiei au permis infractorilor să  transfere numărul de telefon la un cont AT & T, pe care l-au putut controla fără consimțământul acestuia. Avand aceste date, au reușit să schimbe parola unuia dintre conturile sale de exchange cripto și să-i fure criptomonedele. „T-Mobile nu a putut să observe această bresa de securitate până în ziua următoare”, afirmă Tapang. Hackerii au transferat apoi 1.000 de fise OMG (omisego) și 19.6 fise BCN (bitconnect),le-au schimbat in 2,875 BTC (20.466,55 dolari la acea data), iar Bitcoin-ul l-au retras din contul sau de exchange.

Stres emotional

Compania T-Mobile este parțial responsabilă de pierderi deoarece trebuia să fie adaugat la cont un cod PIN înainte de 7 noiembrie, însă măsura nu a fost implementată. Compania este de asemenea acuzată ca a permis escrocilor să sune în mod repetat la T-Mobile- asistența clienți,până când, în cele din urmă, un reprezentant le acorda, fara verificarea identitatii, controlul asupra contului.

Pe lângă pierderea monedelor sale bitconnect și OMG, Tapang susține că a suferit de asemenea „suferință emoțională„, deoarece nu și-a putut folosi telefonul și a trebuit să „piarda timp, energie și cheltuiasca bani” pentru a rezolva problema. Din acest motiv, el nu caută doar daune financiare, ci și o recompensa morala, cerand ca instanța federală sa oblige T-Mobile să implementeze mai multe măsuri de securitate pentru a preveni apariția unor incidente similare în viitor.