Blogul KrebsOnSecurity a raportat o nouă metodă de șantaj utilizată împotriva celor ce utilizează reclame de tip banner prin Google AdSense. Unii proprietari de site-uri au raportat că au primit un e-mail prin care escrocii solicită recompensă în Bitcoin pentru a preveni un atac.

„În curând, fără îndoială, contul tău de AdSense va afișa o notificare de suspendare! Acest lucru se va întâmpla din cauza faptului că suntem pe cale să inundăm site-ul dvs. cu o cantitate imensă de trafic direct generat de boti cu un raport de respingere de 100% și mii de IP-uri în rotație – un coșmar pentru fiecare editor AdSense. Mai mult, ne vom ajusta botii pentru a deschide, într-un ciclu nesfârșit, cu durata diferită de timp, fiecare banner AdSense care rulează pe site-ul dvs. ”

Escrocii solicită o recompensă în Bitcoin pentru a preveni un atac in valoare de 5.000 de dolari.

Urmareste canalul nostru de YouTube!

Utilizatorul care a împărtășit mesajul cu KrebsOnSecurity a declarat că statisticile recente de trafic AdSense au detectat o creștere a traficului nevalabil.

Sabotaj de amenințare clasică

Google a numit escrocheria un sabotaj de amenințare clasică, în care atacatorul încearcă să declanșeze o acțiune de executare împotriva unui editor, trimițând trafic invalid.

Anul acesta, Google și-a înăsprit politicile cu privire la reclamele afișate prin AdSense:

„În acest an, ne vom îmbunătăți și mai mult sistemele de apărare, îmbunătățind sistemele care identifică trafic potențial invalid sau activități cu risc ridicat înainte de difuzarea reclamelor. Acestea ne permit să limităm difuzarea reclamelor, după cum este necesar, pentru a ne proteja în continuare agențiile de publicitate și utilizatorii noștri ”,

a explicat Google.

Anterior, Google a implementat o politică dură și în ceea ce privește descentralizarea și criptomonedele. Cel mai proeminent exemplu de ostilitate de la Google a apărut în iunie 2018, când compania a anunțat că va interzice toate reclamele legate de criptomonede. Aceastră restricție a fost implmementată printr-o actualizare a politicii sale de servicii financiare.

Cel mai recent, a exclus cuvinte cheie care menționează Ethereum (ETH) de pe platforma sa de publicitate, Google Ads. Google a confirmat că „Ethereum” a fost inclus pe lista neagră ca un cuvânt cheie „indiferent de natura serviciului promovat.”

CryptoZZ