Încă o echipă faimoasă de fotbal se alătură trendului de fan-tokens. Clubul AC Milan a anunțat că va lansa tokenul propriu pe platforma Socios în următoarele săptămâni. Cei 450 de milioane de fani din întreaga lume au posibilitatea de a influența deciziile clubului și de a obține recompense.

Stai conectat in lumea digitala!

Conducerea AC Milan a recunoscut nevoia de a găsi soluții pentru implicarea suporterilor în condițiile restricțiilor impuse de pandemie:

„Suntem bucuroși să dăm mâna cu Socios.com și să le urăm bun venit în familia noastră ca partener global. Acest parteneriat ne permite să le oferim celor 450 de milioane de fani din întreaga lume un alt mod interesant de a interacționa cu AC Milan, lucru deosebit de important în condițiile actuale create de pandemia Covid-19. Fiind un club inovator, unul dintre domeniile noastre de interes este modernizarea și acest parteneriat ne ajută să finalizăm un alt pas important în acea direcție ”.