Bidooh – panouri digitale cu recunoastere faciala descentralizate, in premiera mondiala. Compania a dezvoltat propria platformă de publicitate inteligentă și automată pe panouri digitale, bazata pe cloud. Aceasta utilizeaza tehnologia blockchain pentru a aborda fiecare din aceste provocări și multe altele din domeniu.
Publicitatea digitala ambientala „out-of-home” (DOOH) se dezvolta intr-un ritm fenomenal. Piata globala a panourilor publicitare este estimata la aproximativ 34.8 miliarde dolari anual. Se prognozeaza o crestere pana la 45.46 miliarde dolari pana in anul 2021. Aceasta demonstreaza o rata de dezvoltare fara precedent comparativ cu sectorul media traditional.
Ce este Bidooh
Bidooh introduce in premiera conceptul de panouri digitale cu recunoastere faciala pe blockchain. Ofera servicii de publicitate orientata si personalizata in functie de individ, vestimentatie si accesorizarea personala. Afiseaza mesajul potrivit, persoanei potrivite, la timpul potrivit, totul controlat prin intermediul unei aplicatii in timp real.
Problema
Desi perspectivele domeniului sunt imbucuratoare, vechile probleme specifice industriei continua sa afecteze deopotriva agentiile de publicitate, editorii si consumatorii.
Dintre acestea cel mai des incriminate sunt:
- costurile ridicate suportate de agentiile de publicitate din cauza mult prea numerosilor intermediari
- infomatii false despre eficienta atingerii scopului spre care este orientat mesajul publicitar
- viteza redusa de distribuire in piata
- riscul ridicat de frauda
- lipsa transparentei in prelucrarea datelor statistice specifice.
Agentiile de publicitate intalnesc probleme mari de accesibilitate si contabilizare cand opteaza pentru serviciile de publicitate ambientala (outdoor advertising).
Solutia
Acum pentru prima data, agentii de publicitate, editori și consumatori pot beneficia toti de o platformă de publicitate digitală cu adevărat globală și accesibilă. Aceasta este denumita generic „Panouri Digitale Descentralizate”.
Dezvoltata, testata, aflata deja la nivel de MVP si functionala, platforma Bidooh permite agentiilor de publicitate sa cumpere, sa incarce si sa-si administreze propria campanie de publicitate digitala. Aceasta se desfasoara la intervale de 10 secunde pe orice panou publicitar din reteaua globala de terminale a companiei. Procesul poate fi controlat de pe orice calculator sau dispozitiv mobil inteligent.
Orice agentie de publicitate poate vizita portalul sau downloada aplicatia Bidooh. Acolo isi creeaza reclama, selecteaza locatia, stabilesc bugetul si finalizeaza publicarea. Reclama este supusa apoi unui proces ultra-rapid de aprobare si este incarcata in timp real pe panourile selectate din reteaua globala.
Tokenul
Tokenul Bidooh (DOOH) reprezinta un spatiu de reclama cu o durata de 10 secunde pe un panou publicitar digital. Pentru asigurarea transparentei platforma inregistreaza toata afisarile si vizionarile pe blockchain, fiind deschis astfel oricarui audit independent.
Vor fi emise in total 126 miliarde de tokenuri DOOH. Dintre acestea 70% sunt disponibile pentru vanzare publica. Pretul unui token 1 DOOH este de $0.0005 USD. Valoarea minima a unui pachet de investitie este de $100 USD. Softcap-ul urmarit este de $5 milioane USD, iar hardcap-ul propus este de $25 milioane USD.
Pentru cumpararea de tokenuri DOOH se accepta: ETH, BTC, LTC, BCH si XLM. Distributia si alocarea exacta fondurilor si tokenurilor poate fi accesata la adresa https://bidooh.io/whitepaper/whitepaper.pdf.
Echipa
Michael Edelson – Presedinte. Director non-executiv de 35 ani la clubul Manchester United F.C. Inger investitor, „venture capitalist”, om de afaceri si filantrop, implicat in dezvoltarea a peste 20 companii.
Abdul Alim – CEO si Co-fondator. Fost consultant guvernamental local si de securitate pe internet. Consultant tehnic la compania Capita Plc, cu experienta in domeniul platformelor de plati online.
Shaz Mughal – Co-fondator, CPO. Dezvoltator blockchain. Fost consultant si dezvoltator software pentru companiile BBC, NHS & JD Williams. Creator de intreprinderi hiper-scalabile si platforme mobile. Creatorul MVP-ului proiectului Bidooh.
Concluzia
Bidooh „este ca si Google Adwords pentru lumea panourilor publicitare digitale.”
Reprezinta o solutie simpla, rapida si accesibila tuturor. Detaliile complete pot fi gasite pe site-ul oficial al proiectului bidooh.io.