O nouă schemă Ponzi originară din Brazilia se extinde cu succes pe piața cripto. TrafficAdBlast operează în nișa de reclame MLM și a fost lansată de un individ cunoscut drept Cleiton Maronni.

În conformitate cu profilul de Twitter al lui Marroni, acesta a fondat compania în Rio de Janeiro în urmă cu câteva luni.

Promovată drept o oportunitate de revenue-sharing pentru cei interesați de XRP, TrafficAdBlast promite profituri de 3% pe zi.

Pachetele mini încep de la 5 XRP . Sunt urmate de Planurile AdPack 1 – 10 XRP, AdPack 2 – 25 XRP și AdPack Plan 3 – 50 XRP.

Utilizatorii care doresc să se califice pentru ROI-urile zilnice ar trebui să vizualizeze reclamele furnizate de companiile afiliate. În plus, afiliații TrafficAdBlast pot investi până la 100 de ori la fiecare nivel de adaos.

În plus, afiliații TrafficAdBlast care decid să plătească taxa de 30 XRP obțin titlul de afiliați „premium”. Acești utilizatori vor câștiga comisioane de recomandare utilizând o structură de compensare unilaterală. Comisonul de recomandare va fi plătit sub formă de procent din fondurile investite în toate aceste niveluri.

În prezent există o compensație de 1 XRP pe afiliat, iar cei care au nivel premium primesc în schimb 2 XRP.

Această companie de investiții a fost construită pentru a oferi utilizatorilor o rentabilitate zilnică atractivă a investițiilor. Cu toate acestea, ea poate fi considerată o schemă Ponzi. Schemele Ponzi sunt foarte periculoase, deoarece sunt investiții riscante care se termină în faliment.

În plus, există o altă schemă Ponzi cunoscută sub numele de TrafficAdCoins și operează în același mod ca și TrafficAdBlast. Principala diferență dintre aceste două opțiuni este că TrafficAdCoins acceptă Bitcoin (BTC), Litecoin (LTC) și, de asemenea, Ethereum (ETH) și nu doar XRP.

Cu toate acestea

ambele funcționează în același mod și au aceleași caracteristici.

Piața cripto nu este străină de scheme Ponzi – unul dintre cele mai mari scandaluri, Bitconnect, oferea exact aceleași tipuri de avantaje. Așadar, cripto-entuziaștii trebuie să se informeze cu atenție înainte de a profita de oportunitățile care par prea bune pentru a fi adevărate.