Bing, motorul de căutare de la Microsoft, a intrat în parteneriat cu Tango Card pentru a permite utilizatorilor să revendice puncte, cu șansa de a câștiga 500 de dolari în bitcoin. Prin acest parteneriat, programul Bing Rewards a devenit unul dintre primii clienți care utilizează moneda bitcoin pe post de premii.
Programul nu este însă disponibil și în România, iar la o accesare a paginii Bing Rewards primești doar un mesaj sec în care ți se spune că ”încă” serviciul nu este disponibil în țara ta.
În anunțul oficial, cei de la Microsoft au declarat că prin pagina Bing Rewards, utilizatorii pot acum să câștige 500$ în bitcoin. Loteria a început pe 31 iulie 2015 și se încheie pe 31 august. După ce va anunța câștigătorii direct, Bing Rewards îi va anunța în jurul datei de 30 septembrie 2015 pe site.
Ce sunt recompensele bing
Din câte spun pe site-ul Bing, Bing Rewards este un fel de sistem de puncte pentru utilizatorii motorului de căutare.Punctele pot fi schimbate pentru cardui cadou sau alte produse, inclusiv diferite concursuri dedicate consumatorilor. Lansat în 2010 ca o metodă să motiveze utilizarea motorului de căutare Bing, Microsoft speră că programul de recompense îi va face pe oameni să aleagă Bing în loc de Google și să-i facă gigantului ceva competiție.
Deși Bing și-a crescut influența în SUA în ultimii ani, ajungând de la 16.3% din 2012 până la 18.2% la finele lui 2013, acoperirea pe piață nu e nici pe departe comparabilă cu cea pe care o are Google. Acest deficit este motivul principal pentru care Bing face mari eforturi să atragă noi utilizatori. Adăugând bitcoin la Bing Rewards, Microsoft ar putea să atragă și comunitatea bitcoin, în creștere.
De-a lungul anilor, un număr mare de utilizatori au primit Bing Rewards pentru căutările pe Bing, pentru că au studiat noile implementări și au făcut diverse misiuni date de Microsoft. Cea mai bună parte în ceea ce privește Bing Rewards este că atâta timp cât un utilizator este înscris pe contul Bing Rewards, poate să câștige credite folosind orice dispozitiv. Cel mai nou concurs a fost posibil datorită noului parteneriat cu serviciul de procesare bitcoin numit SnapCard.
Motorul de căutare urmărește utliizatorii printr-o numărătoare de credite pe browserul de internet al utilizatorului, care apare în colțul din dreapta sus al paginii Bing. Altă opțiune este să descarce și să instaleze Bing Bar, care vine cu un buton Bing Rewards și calculator de credite. Utilizatorii de pe mobil pot accesa Bing Rewards prin motorul de căutare implicit.
Utilizatorii au trei formule pentru a primi recompensele – cumpără, donează sau câștigă. Totuși, opțiunile de filtrare pentru recompense nu prea există. Deși utilizatorii pot să aleagă dacă vor să cumpere ceva de banii câștigați, să îi doneze sau să câștige, nu pot să aleagă retailerul, prețul sau orice alt parametru. Compania își informează utilizatorii că au 41 de recompense în cadrul secțiunii cumpărare. Cu toate astea, își asigură utilizatorii că dacă programul va crește, filtrele vor deveni o adăugire necesară.
Se pare că multe dintre opțiunile oferite sunt produse Microsoft sau alte produse asociate cu compania. Unele dintre recompense includ credite la Microsoft Store, reduceri la haine cu sigla Bing și Microsoft, abonamente la Microsoft OneDrive sau servicii premium Microsoft Outlook, credite Skype sau carduri cadou și calitate de membru Xbox.
Cu toate acestea, pentru că Microsoft înțelege că diversitatea de brand este importantă pentru programul lor, oferă și puncte la companiile aeriente, printuri și albume de la Shutterfly, carduri cadou la Amazon, Applebee’s, Burger King, Domino’s Pizza, Groupon, IHOP, iTunes, Sephora, Starbucks și altele.