GMO Internet, compania IT din Japonia, a stabilit că va lansa serviciul de minare în cloud undeva în luna august.

Compania a dezvăluit toamna trecută că investește zeci de milioane de dolari în minare, cu scopul de a crea o un serviciu de cumpărare a puterii de minare. Prin minarea în cloud, clienții pot să cumpere putere de hash și să primească recompense în tot acest proces, minus orice comisioane asociate. În trecut modelul a fost destul de controversat și asociat cu frauda. Mai multe companii au vândut se pare mai multă putere decât procesează în realitate. GMO Internet este însă cea mai prestigioasă companie care oferă acest serviciu și unul dintre giganții la nivel global de servicii de Internet.

GMO Internet au făcut un anunț pe 9 februarie, în care spuneau că începând cu luna martie vor organiza o serie de evenimente pentru a promova noul serviciu. Aceștia vând contracte pe doi ani, la prețuri maxime de 5 milioane de dolari. Locația fermei de minare a acestora nu a fost făcută publică. Până acum, se crede că își vor desfășura activitățile undeva în nordul Europei.

„Am fost deja întrebați despre serviciul nostru de minare în cloud. Așadar, începând din martie 2018, GMO Internet va organiza sesiuni de informare în nouă orașe pentru a acoperi nevoile companiilor și afacerilor din toată lumea care și-au anunțat intenția de a participa la minarea în cloud”, a comunicat compania.

GMO spune despre data lansării că este „orientativă”

Este important să spunem că o parte din jetoanele minate la complexul de minare vor fi folosite de schimbul cripto GMO Coin, „pentru a contribui la creșterea diversificării și lichidității pe piața cripto”.

Compania cu sediul central în Tokyo a făcut mai multe anunțuri legate de noua tehnologie în ultimele luni. Printre acestea se numără un sistem de contabilitate și salarizare în bitcoin, despre care spun că va fi disponibil pentru proprii angajați. GMO a dezvăluit de asemenea servicii construite în jurul funcționalităților de urmărire a posibilelor cazuri de spălare de bani și a celor de cunoașterea clienților.