În cadrul celei mai palpabile implicări în noile tehnologii de până acum, IBM a anunțat că va cheltui până la 3 miliarde de dolari într-o unitate de specialiști în jurul proiecutului Internet of Things.
Gigantul are în plan să finanțeze noul proiect în New York. Se va concentra pe operațiuni bazate pe cloud, după cum explică cei de la Reuters. Acest lucru le va oferi companiilor ” metode de a se folosi de noile și multele resurse de date cum ar fi senzorii de construcție, telefoanele smart și electrocasnicele pentru a îmbunătăți propriile produse.”
Agenția raportează că primul parteneriat al IBM va implica transferul unora din datele deținute de Weather Co. în cloud. Clienții IBM vor putea mai apoi să le folosească în tandem cu uneltele analytics. Nume mari din companie sunt deja implicate după câte se pare, printre care se află și producătorul de motoare cu racție Pratt&Whitney de la Continental AG.
Joes Cawley, director general al departamentului de informații la IBM a declarat pentru TechCruch:
“Afacerea mea construiește un mediu care să pună servicii la dispoziția clienților. Am căutat o mână de locatari de încredere. Putem să construim foarte multe lucruri în jurul proiectului”
Anunțul continuă traiectoria celor de la IBM, care îi duce departe de rădăcinile lor în hardware-ul tradițional. Compania se întreaptă către zone din ce în ce mai experimentale. Luna trecută, circulau zvonuri cum că se lucra la alt proiect, Adept. Adept nu doar că viza, dar era și bazat pe blockchain. Au apărut mai multe detalii în ceea ce privește sfera de acțiune a proiectului Adept. Conceptul este doar o mică parte din activitățile companiei despre care s-a discutat în ultimul an.
Reuters a adăugat că știrile din această săptămână au contribuit la ambițiile companieii de a câștiga 40 de milioane de dolari în venituri anuale din operațiunile bazate pe cloud până în anul 2018.