Platformele cripto nu au fost pregătite pentru prăbușirea pieței din 12 martie, iar unele au întâmpinat dificultăți tehnice temporare. Huobi și OKEx au fost printre exchange-urile care au înregistrat astfel de întreruperi din cauza congestiei. Unii traderi au suferit pierderi semnificative din această cauză.
Cele două platforme au format echipe dedicate pentru a procesa reclamațiile clienților și a oferi, eventual, compensații.
Pe 23 martie a avut loc un protest în fața biroului Huobi China, grupul acuzând compania că nu își respectă obligațiile. Un purtător de cuvânt al Huobi a declarat presei locale că majoritatea protestatarilor nu erau clienți Huobi Global, în timp ce alții nu au efectuat operațiuni în perioada cu probleme.
Exchange-ul a înființat o echipă specială pentru a procesa toate reclamațiile. Cei care au pierdut fonduri din cauza problemelor cu sistemul pot trimite plângerea lor la support@huobigroup.com.
OKEx deja a soluționat plângerile inregistrate dupa prăbușirea pieței din 12 martie
Platforma OKEx, care a întâmpinat de asemenea dificultăți pe 12 martie, a susținut că „au reparat imediat sistemul și au reluat operațiunile normale într-o perioadă scurtă de timp.”
Compania a spus că a investigat cauza principală și s-a asigurat că astfel de incidente nu se vor mai repeta.
De asemenea, orice utilizator ale cărui tranzacții cu contracte perpetue au eșuat din cauza sistemului va primi compensații. OKEx a spus că echipa sa de asistență pentru clienți a început deja să ia legătura cu clienții care au tranzacționat în acea zi. Compania a declarat:
„În prezent, am comunicat deja cu majoritatea utilizatorilor afectați și am ajuns la o soluție satisfăcătoare reciproc”.