După aproape 3 ani de confuzie, Google a anunțat o nouă politică cu privire la reclamele asociate cu criptomonedele și serviciile asociate. Începând cu data de 3 august, clienții interesați să publice reclame prin Google Ads trebuie să se înregistreze și să se certifice.
Mai exact, firmele trebuie să se înregistreze la FinCEN „ca furnizor de servicii monetare și cu cel puțin un stat ca emițător de bani”. Alternativ, agențiile de publicitate pot fi „o entitate bancară federală sau de stat”.
Stai conectat in lumea digitala!
În plus, Google a menționat că agenții de publicitate trebuie să îndeplinească toate cerințele legale relevante, inclusiv legile statale, locale și federale. De asemenea trebuie „să se asigure că anunțurile și paginile de destinație respectă toate politicile Google Ads”.
Reclame crypto admise de Google
Criteriile sunt valabile pentru exchange-uri și portfele, însă anumite tipuri de reclame nu vor fi permise:
„ICO-uri sau alte tipuri de oferte publice, împrumuturi de criptomonede, oferte inițiale DEX, token liquidity pools, promoții de criptomonede din partea celebrităților, portofele nehostate, Dapps nereglementate, semnale de tranzacționare a criptomonedelor, sfaturi de investiții în criptomonede, agregatori sau site-uri afiliate care conțin conținut conex sau recenzii ale brokerilor”
sunt câteva exemple de reclame care nu sunt permise.
Autorizațiile actuale pentru reclamele Google Ads vor fi revocate începând cu data de 3 august. Formularele de înregistrare în noul sistem vor deveni disponibile începând cu data de 8 iulie.